close
تبلیغات در اینترنت
سایر موضوعات
loading...

میهن همکار

سایر موضوعات

ALI-ZIRAEE بازدید : 36 پنجشنبه 11 تير 1394 زمان : 4:51 نظرات ()
پرسشنامه
عنوان کامل: پرسشنامه انگیزش شغل از دیدگاه کارکنان هاکمن و اولدهام
دسته: مدیریت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد سوالات: 15
تعداد صفحات: 6
منابع: دارد
________________________________________________________
مقیاس پرسشنامه
این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت 7 گزینه ای (کاملا مخالفم،1؛ مخالفم،2؛ نه موافقم نه مخالف،3؛موافقم،4؛ کاملا موافقم؛5) می باشد.
تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه
مدل های اخیر از  غنی سازی شغلی به وسیله هاکمن و اولدهام پیشنهاد شده است (1980). آنها پنج هسته اصلی ابعاد کار را شناسایی کرده اند: تنوع مهارت، هویت شغل  ،اهمیت شغل ، استقلال و بازخورد. 
1.تنوع مهارت : تنوع مهارت به گسترش نیازهای شغلی کارمندی که از استعداد ها یا مهارت های متعدد به منظور انجام موفق شغل استفاده می کند اشاره دارد.  سئوالات 1و 6 و 11
2.هویت شغل: هویت شغل یعنی اینکه کارکنان بتوانند کار مشخصی را انجام دهند. با مواد خام یا اطلاعات شروع کنند و با محصولی که برای استفاده توسط یک مشتری یا فرد دیگر و یا گروهی از در شرکت آماده شده است، کار را خاتمه دهند. سئوالات 2 و 7 و 12
3.اهمیت شغل: اهمیت شغل به تماس( برخوردی) که کار یک نفر با دیگر افراد،اشاره می نماید،وقتی شغل یک نفر دارای اهمیت است که، آنچه را که او انجام می دهد، عملکرد موفقیت آمیزتری را نسبت به دیگر شغلها در شرکت به همراه داشته باشد . سئوالات 3 و 8 و 13 
4.استقلال: شغلی دارای استقلال با می باشد که دارای آزادی در تصمیم گیری، استقلال از سرپرست، روش های فهرست بندی وظایف شغلی و نحوه اجرای شغل باشد. سئوالات 4 و 9 و  14
5.بازخورد شغل: بازخورد به توانایی یک کارمند در گفتگو از اجرای شغلش به رسم معمول و یا اینکه، ایا شغل( وظیفه) بطور موثر انجام شده است یا خیر ، اشاره دارد.( جزنی ،1388) سئوالات 5 و 10 و 15

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
ALI-ZIRAEE بازدید : 3 دوشنبه 22 دي 1393 زمان : 0:46 نظرات ()
پرسشنامه دانشگاهی
عنوان کامل: مديريت صحيح و تأثير آن در عملكرد كاركنان
دسته: مدیریت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد سوالات: 32
تعداد صفحات: 5
________________________________________________________
توضیحات:
پرسشنامه اي كه در اختيار شماست پيرامون موضوع مديريت صحيح و تأثير آن در عملكرد كاركنان جهت انجام كار تحقيقات دانشگاهي مي باشد. موفقيت پژوهشگر در انجام اين مهم، ياري و كمك شما را نياز دارد. اطمينان داريم كه بدون استفاده از همكاري هاي ارزنده شما، كار تحقيقي محقق نتيجه درست و با ارزشي نخواهد داشت و تجارب و اطلاعات شما مي تواند در نتايج بدست آمده از اين تحقيقات مؤثر واقع شود. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
ALI-ZIRAEE بازدید : 10 دوشنبه 22 دي 1393 زمان : 0:45 نظرات ()
پروپوزال - پایان نامه کارشناسی ارشد
عنوان کامل: بررسی رابطه هوش سازمانی با رضایتمندی مشتریان از دیدگاه کارکنان ( مطالعه موردی شعب بانک پارسیان استان مازندران )
عنوان انگلیسی: Investigating the relationship of organizational intelligence with customers satisfaction from the employees perspective ( Case of study Parsian Bank branches in mazandaran province )
دسته: مدیریت
رشته: مدیریت اجرایی گرایش استراتژیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 14
________________________________________________________
بخشی از پروپوزال:
- تعريف مساله و بيان سؤالهاي اصلي تحقيق:‌
فناوريهاي نوين با سرعتي سرسام آور در حال پيشرفت هستند، به طوري که جوامع به صورت عام و بازار به صورت خاص با شتابي وصف ناپذير به دنبال ترفندهايي مي گردند که بقايشان را در اين عرصه آشفته و متلاطم تضمين کنند. سازمانها بايد بپذيرند که فلسفه حياتشان تغيير کرده است و ديگر زنده بودن به معناي رسيدن به وضعيت سوددهي مداوم نمي تواند باشد و بايد به دنبال رقابت و ابزار آن باشند، چرا که امروزه کمتر شرکتي در اين عرصه به صورت سنتي و به دور از قواعد جديد بازي کسب و کار مي کند و براي اينکه بتوان پا به پاي رقبا باقي ماند يا شايد بسختي و با مهارت بسيار بتوان يک قدم از آنها پيش گرفت، مي بايست به قواعد جديد بازي کاملا مسلط بود تا شايد روزي بتوان خود يک قاعده جديد انگاشت. بنابراين تسلط بر فناوريهاي جديدي مانند هوش سازمانی در کسب و کارها يک الزام وضرورتي اجتناب ناپذير تلقي مي شود. هوش سازمانی یعنی داشتن دانشی فراگیر از تمام عواملی که بر سازمان تأثیر می گذارند. هوش سازمانی به شما کمک می کند تا به نقاط ضعف سازمان خود پی برده و نقاط قوت خود را مستحکم تر کنید. در سازمان شما همه مدیران و تصمیم گیران، دسترسی فوری به همه اطلاعات را خواهند داشت و می توانند از آنها استفاده کنند. سيستم‌هاي اطلاعات مديريت تنها در سطح تئوريک رشد کردند و هرگز نتوانستند در عمل پاسخگوي نياز سازمانها باشند. از طرفي گسترش فناوريهاي نوين اطلاعاتي، خدمات و عملكرد سازمانها را متحول كرده و هر روز بر دامنه و عمق اين تحولات افزوده است(براتی،1380). در هر سازمان افزون بر منبع عظیم و خلاق انسانی هوشمند، عوامل دیگری نیز در فرایند عملکرد ساز مانها نقشی موثر ایفا می کنند. «كارل آلبرخت» براي موفقيت در يك كسب و كار سازمان به داشتن عامل انساني هوشمند، تيمهاي هوشمند و سازمانهاي هوشمند اشاره مي‌كند. آلبرخت براي پاسخگويي و جلوگيري از كند ذهني گروهي، از عنوان هوش سازماني استفاده مي‌‌كند. از سوی دیگر آلبرخت بیان می دارد که وقتی افراد باهوش در  یک سازمان استخدام می شوند، تمایل به کند ذهنی دسته جمعی یا حماقت گروهی پیدا می کنند . هر کدام از این افراد می خواهند رو به بالا تفویض شوند و به سطح ریاست برسند از این رو اغلب به صورت انفرادی عمل می کنند. آلبرخت در مقابل کند ذهنی، از واژه هوش سازمانی استفاده می کند و مدل هوش سازمانی را شامل هفت مولفه زیر می داند:
واژگان كليدي فارسی: 
هوش سازمانی؛ رضایتمندی مشتری؛ حوزه کسب و کار؛ سیستمهای اطلاعاتی؛ کارمندان دانشی

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
تبلیغات

همکاری در فروش فایل میهن همکار همکاری در فروش فایل میهن همکار

 
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 852
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 220
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 311
  • بازدید ماه : 1,836
  • بازدید سال : 7,657
  • بازدید کلی : 22,754
  • کدهای اختصاصی