close
تبلیغات در اینترنت
کودک و جوان-Children and Youth
loading...

میهن همکار

کودک و جوان-Children and Youth

ALI-ZIRAEE بازدید : 24 پنجشنبه 18 تير 1394 زمان : 15:22 نظرات ()
عنوان انگلیسی مقاله: Reading Performance and Academic Achievement in Early Childhood Bilingual and Monolinguals
عنوان فارسی مقاله: مقاله ترجمه شده با عنوان عملکرد خواندن و موارد علمی دستاورد در اوایل دوران کودکی در کنار دو زبانه بودن
دسته: روانشناسی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
رابطه بین عملکرد خواندن و پیشرفت تحصیلی از لحاظ نظری قابل پیش بینی است. با این حال، این ارتباط می تواند در میان دانش آموزان دو زبانه (ECBL) در اوایل دوران کودکی از همسالان یک زبانه بالاتر باشد . برای ارزیابی این ادعا، دو گروه از دانش آموزان کلاس دوم  دختر به طور تصادفی انتخاب ، (150 زبان فارسی و 150 به فارسی و ترک زبان) تست شده اند  و مقایسه در این خصوصیات  اعمال شد . اقدامات استفاده از آزمون در عملکرد خواندن توسط همکاران کرمی نوری  انجام شد . علاوه بر این، پیشرفت تحصیلی به طور متوسط ،  نمرات به دست آمده توسط دانش آموزان در امتحانات نهایی مدرسه ، در ریاضیات، علوم و فارسی را شامل شده است . تجزیه و تحلیل رگرسیون و سپس  تعیین ساختار به عنوان بهترین پیش بینی کننده پیشرفت تحصیلی در هر دو گروه  می باشد . بر اساس نتایج، دختران دوزبانه  نسبت به تک زبانه (ML) در هر سه زمینه موفقیت بیشتری داشتند . یافته ها همچنین نشان می دهد که خواندن عملکردی پیش بینی کننده ،  برای پیشرفت تحصیلی در هر دو گروه بوده است .
کلمات کلیدی: خواندن عملکرد، پیشرفت تحصیلی، دوزبانه ها  ، اوایل کودکی
1. مقدمه
مطالعات متعدد نشان می دهد که جزء واجی حافظه نقش مهمی در اکتساب زبان دوم بازی می کند (به عنوان مثال، خار و مرجع ). تفاوت عملکرد بین زبانه (ML) و (ECBL) در اقدامات پیشرفت تحصیلی اغلب به محدودیت در خواندن نسبت داده می شود  (به عنوان مثال، دی یانگ ، سیگل و رایان ، سوانسون) . با این حال، هیچ توافقی در مورد ماهیت خواندن و یا  دقت  در مورد این موضوع ارائه نشده است که مربوط به  اجزای پیشرفت تحصیلی باشد .  

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
ALI-ZIRAEE بازدید : 27 پنجشنبه 18 تير 1394 زمان : 14:36 نظرات ()
عنوان انگلیسی مقاله: Socialization, uses and influence of social networks in adolescents: the role of broadcast scheduling
عنوان فارسی مقاله: جامعه پذیری، استفاده و تاثیر شبکه های اجتماعی در نوجوانان: نقش زمان بندی پخش برنامه
دسته: علوم اجتماعی و رفتاری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در پژوهش حاضر ، به تاثیر  رفتارهای قالبی از سریال تلویزیونی، که حقیقت را نشان می دهند و شبکه های اجتماعی در نوجوانان می پردازیم . هدف اولیه ، این است که بدانیم  که چگونه کلیشه های منتقل شده در تلویزیون و شبکه های اجتماعی می توانند مستمر و همیشگی باشند . در طی تحقیقات ،  مفاهیم برجسته ای به دست آمده  ، که تفاوت را در بین نوجوان در استفاده از شبکه های اجتماعی نشان می دهد . روش استفاده شده با طراحی و قوم شناسی  ارائه شده است . این مطالعه در سه مدرسه از آراگون (اسپانیا) انجام شده است . تفاوت قابل توجه از نظر سن و جنس بوده و آنها به بررسی تاثیر  شبکه های اجتماعی، درک و اعتقادات در نوجوانان پرداختند . در حال  حاضر توییتر یکی از شبکه های مورد علاقه ،  با توجه به مزایایی که دارد می باشد . 
کلمات کلیدی: شبکه های اجتماعی، نوجوانان، استفاده، تأثیر، کلیشه، قوم شناسی، توییتر.
1. مقدمه
این تحقیق به معرفی بخشی  از مطالعه وسیع تر ، تحت عنوان تاثیر کلیشه در نوجوانان می پردازد  : این مجموعه، حقیقت را نشان می دهد و شبکه های اجتماعی به عنوان یک تحقیق برای پایان نامه کارشناسی ارشد در دانشگاه ساراگوسا (اسپانیا) مورد بحث بوده اند . آنچه در اینجا معرفی می شود متعلق به نتایج مرتبط با شبکه های اجتماعی است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
ALI-ZIRAEE بازدید : 10 پنجشنبه 11 تير 1394 زمان : 13:48 نظرات ()
عنوان انگلیسی مقاله: Physical activity and exercise training in young people with cystic fibrosis: Current recommendations and evidence
عنوان فارسی مقاله: فعاليت جسمانی و تمرينات ورزشی در افراد جوان فيبروز سيستيک :توصيه ها و مدارک و شواهد جاری
دسته: پزشکی و سلامت - ورزشی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
برخلاف تأييد فعاليت هاي جسماني (PA) ، مكمل سلامتي افراد جوان، كودكان داراي معلوليت سطح پاييني از PA را به نمايش مي گذارند. در افراد جوان با فيبروز سيستيك (CF) اهميت تمرينات ورزشي و PA روزانه توسط پزشكان باليني و تيم هاي حمايت كننده آنها، تأييد مي شود.  با اين وجود، فقدان دانش مربوط به اين توصيه وجود دارد. CF يك نوع اختلال ژني نفهته است كه شش، پانكراس و غدد عرق زا  را تحت تأثير قرار مي-دهد. CF بيماري ژني، كواته كنندة عمر افرادي است كه درماني براي آنها وجود ندارد. در بريتانياي كبير، CF بيش از 9000 نفر را تحت تأثير قرار مي دهد كه 4000 نفرشان زير 16 سال سن دارند. انتظار مي رود حدود نصف افراد CF بتوانند بيش از 40 سال زندگي كنند. علاوه بر درمان هاي داروئي، برنامه هاي تمرين توان بخشي يك بخش مهم درمان را شكل مي دهد. و برنامه هاي تمرين طولاني مدت، بعنوان استراتژي هاي درمان مثبت بررسي شدند. اما همه فقدان اطلاعات جزئي تجويز شده هستند. 
چدين بررسي و ويرايش فقدان مدارك و شواهد براساس تحقيق در PA و آموزش تمرين در افراد جوان داراي CF را برجسته مي كند.  اما از يك نياز بزرگ براي درك نقش تمرين در مداخلات درماني حمايت مي كند.
هدف اين بررسي به روز كردن خواننده در مورد سفارشات و توصيه هاي فعلي و شواهد و مدارك موجود در PA و آموزش تمرين در افراد جوان داراي CF مي باشد. اين پيشرفت ها، درك ما را از PA و آموزش تمرين در افراد جوان داراي CF مي باشد. اين پيشرفت ها، درك ما را از PA و آموزش تمرين در كودكان نوجوانان داراي CF بسط و توسعه مي دهد و همچنين تحقق آن در مديريت اين بيماري مزمن.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
ALI-ZIRAEE بازدید : 10 یکشنبه 07 تير 1394 زمان : 12:21 نظرات ()
عنوان انگلیسی مقاله: How to tech English young kids
عنوان فارسی مقاله: آموزش زبان انگلیسی به دانش آموزان جوان
دسته: یادگیری - آموزشی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
شرح برنامه
دانش پژوهان جوان با این روش انگلیسی تفریح خواهند کرد و سرگرم می شوند. هدف و دلیل ایجاد این برنامه معرفی و شرح طریقه مشارکت دادن ها به تئوری و تمرین در کلاسهای ای اف ال به دانش پژوهان نوجوان است. مشارکت کردن به فعالیت های لذت بخش منجر می شود که به طور کاملا خاص برای جوانان طرح ریزی شده است مانند آهنگها ، بازی با انگلشتان و همین طور داستان سرایی در جمع اشتراک و همکاری کردن اهدافی را بررسی و شرح می کند که برای یادگیری زبان بوسیله متنی کامل و پرمعنا لازم می باشد و تکنیکهای موثر برای ایجاد زبان و فهم آن توسط دانش آموزان و دادن قدرت و شجاعت مشارکت کردن در آنان را مبادله می نماید. در پایان برنامه این مشارکت ها پر انرژی تر شده و آماده است تا دانش پژوهان جوان خود را در یادگیری زبان انگلیسی غرق لذت نماید. 
نمونه1: روشهای یادگیری و آموختن برای دانش آموزان ابتدایی
چگونه کودکان زبان را فرا می گیرند؟ این کارگاه بر روی شخصیت و کاراکتر نوآموزان و روشهای یادیگری آنان که به فراگیری زبان دوم می انجامد متمرکز می شود. در یک کل گرایی نسبت به شرح و بحث در مورد روشهای یادگیری دانش آموزان ابتدایی، این کارگاه فعالیت های مفید و سودمند و همین طور نظریات آموزشی طرح شده برای آموزش انگلیسی به دانش آموزان جوان را ارائه می نماید.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
ALI-ZIRAEE بازدید : 26 جمعه 05 تير 1394 زمان : 19:47 نظرات ()
عنوان کامل: رابطه تک فرزندی با اختلالات رفتاري دانش آموزان
دسته: روانشناسی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 93
+ همراه با پرسشنامه اختلالات رفتاري(فرم ارزشيابي رفتار دانش آموزان)
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
اين تحقيق به منظور بررسي رابطة تك فرزندي با اختلالات رفتاري انجام گرديد.پس از تشريح كامل اختلالات رفتاري و ذكر انواع آن، پرسشنامة راتر روي 30 كودك تك فرزند و 30 كودك غيرتك فرزند پاسخ داده شده است.اين پرسشنامه، مخصوص معلمان بوده و در چند مدرسة ابتدائي كرج به طور تصادفي توزيع شده است.معلمان برحسب آشنايي خود با انش آموزان تك فرزند و غير تك فرزند پرسشنامه ها را تكميل نموده اند.آزمودنيهاي دانش آموز در اين كار پژوهش بين 7 تا 12 سال سن داشته اند.در آخر پس از پايان كار و انجام محاسبات آماري از طريق روش آماري x2 (مجذور كا) مشاهده شده كه x2 (6/06) بدست آمده بزرگتر از x2 جدول (5/671) بوده است.بنابراين بين تك فرزندي و اختلالات رفتاري رابطة معني داري وجود دارد وسطح معني داري آن برابر 5% p7 است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
ALI-ZIRAEE بازدید : 10 دوشنبه 08 دي 1393 زمان : 23:38 نظرات ()
دسته: تحقیقات اجتماعی
عنوان کامل:  کودک آزاری
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 219
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
سوء رفتار با كودك:
سوء رفتار يا رفتار مسامحه گرانه و نادرست با كودك ، يك مشكل جدي و رايج در كودكان زير 18 سال است . به عبارتي سوء رفتار عبارتست از انجام يا مسامحه  در هر عملي كه منجر به صدمه رساندن به كودك و ايجاد مشكلات بهداشتي گردد يا آسايش ، سعادت و سلامت كودك را تهديد نمايد . بنابراين اين هر نوع سوء استفاده ، سهل انگاري ، بهره برداري ، پرخاشگري ، عمل خارج از نزاكت ، بي احترامي يا هر عملي كه منجر به جراحت صدمه يا فساد گردد ، سوء رفتار اطلاق ميشود . 
در سالهاي اخير معنا و مفهوم سوء رفتار آن چنان گسترش يافته كه غفلت و مسامحه را نيز شامل ميگردد . اگر چه اثبات سوء رفتار با استفاده از سند و  مدرك در دادگاه امر دشواري است ، اما در برخي كشورها قوانيني درباره آن تدوين شده است . اين قوانين بدرفتاري با كودك را چنين تعريف ميكنند . «ايجاد آسيب جسمي يا رواني ، سوء استفاده جنسي ، رفتار احمال گرانه يا خشونت آميز با كودك زير 18 سال ، توسط مراقبين و به مخاطره انداختن سلامت كودك ».
بدرفتاري با كودك شامل موارد زير ميباشد :
وقفه در رشد كودك بدون هيچ گونه علل پزشكي يا بيولوژيكي
تاريخچه سوء رفتار با كودك:
رفتار نادرست يا كودكان همواره وجود داشته و كودكان در قرون متمادي مورد سوء رفتار قرار گرفته اند . اگر چه ، ممكن است با خواندن مقاله هاي جديد اين طور نتيجه گيري شود كه اين پديده مربوطه به قرن بيستم ميباشد . در آمريكا رفتار نادرست با كودكان سبب تشكيل انجمن مبارزه با كودك آزاري در سال 1874 شد . در دهه 1940 گزارشهاس درماني بدون توضيح علت آسيب ديدگي كودكان بويژه شكستگيهاي متعدد استخوان ، تورم و خونريزي داخل جمجمه ، گمانهاي تازه اي را مورد سوء رفتار با كودكان برانگيخت . 
دو دهه بعد كمپ و ديگران 1962 براي كودكاني كه مراقبينشان از روي قصد به آنها آسيب بدني وارد كرده بودند از واژه « كودك مضروب » استفاده كردند . 
گسترش مسئله در دهه فوق به حدي بود كه در تمام ايالتها ، قانوني مبني بر گزارش تمامي موارد مظنون به سوء رفتار به اجرا گذاشته شد . كمپ و همكارانش در ايجاد نگراني عمومي در رابطه با اين مسئله بسيار موفق بودند . گزارشات كنگره هاي علمي در مورد سوء رفتار با كودك در سال 1973 منجر به تصويب قوانيني در مورد پيشگيري درمان سوء رفتار در سال 1974 گرديد.


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

تبلیغات

همکاری در فروش فایل میهن همکار همکاری در فروش فایل میهن همکار

 
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 852
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 220
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 343
  • بازدید ماه : 1,868
  • بازدید سال : 7,689
  • بازدید کلی : 22,786
  • کدهای اختصاصی